Massey Ferguson 8700 S270 – 400 KM |
Nowe spojrzenie na wysoką moc i precyzyjne rolnictwoNowa linia MF 8700 S jest skierowana do klientów szukających aspektu nowości w precyzyjnym ciągniku rolniczym z dużą mocą, który może się pochwalić inspirującym designem oraz zoptymalizowaną wydajnością. Potężna, nowa stylizacja maszyny MF 8700 chwyta za serce od samego początku. |
|
Najważniejsze cechy – dane techniczne
MOC 270 – 400 KM |
SILNIK AGCO POWER 8,4 l, 6 cylindrów |
UDŹWIG Z PRZODU 5 000 kg |
MOMENT OBROTOWY 1 220 – 1 540 |
PRZEKŁADNIA DYNA-VT |
UDŹWIG Z TYŁU 12 000 kg |
Modele
Model | Silnik | Przekładnia | Moc maksymalna (KM)* | Moc maksymalna (KM)** | Kabina |
MF 8727 S | AGCO Power Stage IV (TR Final) | Dyna-VT | 270 | 300 | Efficient / Exclusive |
MF 8730 S | AGCO Power Stage IV (TR Final) | Dyna-VT | 295 | 325 | Efficient / Exclusive |
MF 8732 S | AGCO Power Stage IV (TR Final) | Dyna-VT | 320 | 350 | Efficient / Exclusive |
MF 8735 S | AGCO Power Stage IV (TR Final) | Dyna-VT | 350 | 380 | Efficient / Exclusive |
MF 8737 S | AGCO Power Stage IV (TR Final) | Dyna-VT | 370 | 400 | Efficient / Exclusive |
MF 8740 S | AGCO Power Stage IV (TR Final) | Dyna-VT | 400 | 405 | Efficient / Exclusive |
* przy 1900 obr./min | ** z EPM
Cechy
SILNIK
|
Silniki AGCO Power nowej generacji zapewniają moc i moment obrotowy na poziomie niespotykanym w konwencjonalnych ciągnikach przy minimalnym zużyciu paliwa.
Więcej o silniku.. Selektywna redukcja katalityczna (SCR)Moduł zarządzania mocą silnika (EPM) Proces selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) z katalizatorem oksydacyjnym DOC:
Moduł EPM (Engine Power Management) działa na bazie elektroniki przekładni, która monitoruje obciążenie i warunki robocze w obrębie przekładni, wałka WOM i hydrauliki w zależności od prędkości jazdy do przodu, obciążenia przekładni oraz aktywacji wałka WOM. Te informacje są następnie przekazywane do elektronicznego systemu zarządzania silnikiem, który wprowadza odpowiednie regulacje zgodnie z wymaganą ilością i momentem podawania paliwa. Moduł EPM pozwala uzyskać do dodatkowych 30 KM*. Podczas transportu dodatkowa moc jest udostępniana od 15 km/h i staje się całkowicie dostępna przy prędkości co najmniej 22 km/h. Przy pracach związanych z wałkiem WOM lub wyjściami hydraulicznymi dodatkowa moc automatycznie staje się dostępna przy prędkości przekraczającej 0,1 km/h. |
PRZEKŁADNIA
|
Kiedy już wybierzesz preferowany tryb jazdy ciągnikiem – za pośrednictwem pedału gazu, dźwigni na podłokietniku bądź za pomocą dźwigi Power Control, możesz w pełni skupić się na pracy w polu. Można wstępnie zaprogramować prędkość jazdy do przodu i do tyłu oraz tempo przyspieszania i zapisać te parametry w pamięci ciągnika do wykorzystania w przyszłości, dzięki czemu każda operacja wymagająca regularnej powolnej naprzemiennej jazdy będzie znacznie mniej męcząca. Więcej o przekładni Precyzja bezstopniowaJoystick MultipadSterowanie utrzymaniem stałej prędkościPower ControlDynamiczne zarządzanie ciągnikiem Przekładnia Dyna-VT zapewnia bezstopniową jazdę w przedziale od 0,03 do 40 lub 50 km/h* przy dowolnych obrotach silnika, z obsługą za pośrednictwem dwóch przedziałów prędkości. Oznacza to, że zawsze można uzyskać właściwą prędkość roboczą pasującą do warunków i używanego osprzętu oraz że zawsze można uzyskać optymalne obroty silnika w celu maksymalizacji szybkości pracy i ograniczeniu do minimum zużycia paliwa. Obroty silnika i prędkość jazdy do przodu są od siebie niezależne, a prędkość jazdy do przodu można natychmiast zwiększyć lub zmniejszyć przy pełnym obciążeniu w celu zmaksymalizowania mocy oraz jakości pracy.
W zależności od specyfikacji ciągnika przekładnię Dyna-VT można obsługiwać za pomocą dźwigni w kształcie litery T lub joysticka Multipad umieszczonego na prawym podłokietniku. Prędkość można również zmieniać za pomocą dźwigni PowerShuttle zamontowanej na kolumnie kierownicy. Podłokietnik Command Control i joystick Multipad — dostępne w standardzie w ciągnikach MF 8700 Exclusive — stanowią część pakietu funkcji, dzięki którym te ciągniki, pomimo swojej mocy, można tak łatwo i precyzyjnie kontrolować. Używając dłoni można kontrolować szereg funkcji.
Ciągniki MF 8700 S są wyposażone w układ nadzorujący prędkość obrotową silnika, który automatycznie redukuje prędkość jazdy do przodu w celu utrzymania pełnej mocy silnika poprzez utrzymanie prędkości obrotowej silnika, niezależnie od wykonywanego zadania. W połączeniu z możliwością zapisania w pamięci dwóch ustawień prędkości, oznacza to że twój ciągnik zawsze pracuje w optymalny sposób.
Dźwignia Power Control zapewnia wygodną, prostą pracę z obsługą trzech funkcji. Operatorzy mogą przechodzić pomiędzy jazdą do przodu/do tyłu, wybierać bieg jałowy, a jednocześnie prawą ręką obsługiwać tylny podnośnik lub hydraulikę osprzętu.
Po włączeniu funkcji dynamicznego zarządzania ciągnikiem (DTM, ang. Dynamic Tractor Management) system współpracuje z przekładnią Dyna-VT w trybie jazdy z pedału gazu lub dźwigni w celu automatycznej kontroli prędkości obrotowej silnika w zależności od obciążenia ciągnika, utrzymując żądaną prędkość jazdy do przodu i ograniczając prędkość obrotową silnika do wymaganego minimum. Ta funkcja działa w przedziale od 1000 do 2100 obr./min, a operator może wybrać górną i dolną granicę zakresu. Funkcję DTM można włączać przy użyciu wyzwalacza takiego, jak aktywacja wałka WOM, podnośnika lub wyjścia hydraulicznego. W rezultacie uzyskuje się płynniejszą jazdę oraz fantastyczną oszczędność paliwa. |
ŚRODOWISKO PRACY OPERATORA
|
Linia MF 8700 S jest dostępna z dwoma poziomami specyfikacji: Efficient i Exclusive, które zawierają wyposażenie oraz kabinę klasy Premium lub Super-Premium. Obie wersje zaprojektowano na bazie przestrzennej ramy z wykorzystaniem logicznie rozmieszczonych, dobrze przemyślanych elementów sterowania. Wszystko znajduje się w zasięgu ręki, z najważniejszymi elementami sterowania po prawej stronie operatora i najczęściej używanymi kontrolkami zgrupowanymi na podłokietniku. Nie trzeba godzić się na żadne kompromisy — naszym celem jest pomoc naszym klientom w dokonaniu indywidualnego wyboru pasującego do wymagań i celów prowadzonej działalności. Rama kabiny z czterema słupkami gwarantuje fantastyczną widoczność na boki w pełnych 360° oraz na zewnątrz do samego końca szerokiego osprzętu, natomiast amortyzacja kabiny gwarantuje utrzymywanie w poziomie siedziska operatora. Poziom amortyzacji można ustawić z poziomu kabiny, dostosowując go do preferencji kierowcy. W połączeniu z fotelem operatora z amortyzacją pneumatyczną klasy premium uzyskuje się niezwykle komfortowe warunki jazdy. Więcej o środowisku pracy operatora.. PanoramaEfficientExclusive Najlepsze w swojej klasie cechy kabiny Panorama sprawiają, że jest to najlepsze środowisko pracy, jakie Massey Ferguson kiedykolwiek stworzyła. Zapewnia ona najwyższy poziom komfortu, ciszy, widoczności, przestrzeni, dostępu i technologii. Zaprojektowana przez firmę Massey Ferguson, ta przestrzenna, czterosłupkowa kabina pozwala operatorom pracować w najwyższym komforcie z wyjątkową widocznością i kontrolą. Przy jej 3. generacji model MF 8700 S wcale nie spoczywa na laurach, a oferuje operatorowi jeszcze większe bezpieczeństwo i wygodę, bez żadnych kompromisów. Massey Ferguson uważa, że bezpieczeństwo operatora nie może stanowić „wyposażenia dodatkowego” i wprowadziła szereg rozwiązań sprzętowych, które drastycznie obniżają ryzyko wypadków.
Efficient to wyjściowy pakiet maszyn MF 8700 S, lecz z całą pewnością nie można go uznać za zaledwie podstawowy. Dedykowana zapewnieniu większej wydajności dzięki kluczowym funkcjom, specyfikacja Efficient pozwala operatorowi na bardzo szybką pracę z większą dokładnością oraz przy wyższym komforcie, ergonomii i niezawodności. Zawiera on wszystkie najważniejsze elementy w połączeniu z prostotą i łatwością obsługi. Wszystkie najważniejsze funkcje ergonomicznie zgrupowano w obrębie podłokietnika Control Command Centre. W naszych kabinach zawsze znajdziesz wszystkie zazwyczaj niezbędne elementy, lecz ponadto zawsze celujemy w wyniesienie na nowy poziom komfortu i kontroli operatora. Właśnie dlatego pakiet Exclusive jest dostarczany z fantastycznymi nowymi funkcjami, które pomogą w jeszcze większym stopniu usprawnić dzień roboczy. Pakiet Exclusive MF 8700 S jest dedykowany dla operatorów zajmujących się intensywniejszymi operacjami na szeroką skalę, którzy poszukują bardziej zaawansowanych funkcji gwarantujących oszczędności w prowadzonej działalności. |
SIŁA NAPĘDOWA
|
Przy ciężarze minimalnym wynoszącym zaledwie 10,8 t, ciągniki MF 8700 S są do 4 t lżejsze od innych maszyn tej klasy. Pozwala to na delikatną jazdę w przypadku pracy i transportu w obrębie gleby, natomiast silna konstrukcja umożliwia również przewożenie ciężkich ładunków lub dociążanie w przypadku operacji ciągnięcia. Szeroki zakres dostępnych opcji opon i obciążników obejmuje koła tylne o dużej średnicy 2,15 m, co gwarantuje możliwość precyzyjnego dostosowania ciągników MF 8700 S do zadań, w których będą brały udział z zapewnieniem maksymalnej siły napędowej przy minimalnych uszkodzeniach gleby i minimalnym zużyciu paliwa. Jest to częścią naszego zobowiązania do ochrony gleby i zachowania Ziemi dla przyszłych pokoleń.
Więcej o sile napędowej.. ObciążnikiOpcje opon Czasami potrzeba dodatkowej masy, aby poradzić sobie z intensywnymi zadaniami. Maszyna MF 8700 S jest dostępna, fabrycznie lub za pośrednictwem montażu firmy AGCO, z dodatkowym obciążeniem przodu, tyłu lub opon, które można dopasować dokładnie do swoich potrzeb. Ta oferta obejmuje nową konstrukcję obciążników o masie 1500 i 2300 kg, kompatybilną z rozszerzeniem wagowym, instalację obciążników kół ważących od 250 do 750 kg po każdej stronie oraz zintegrowany fabrycznie obciążnik nadwozia.
Massey Ferguson oferuje szeroki asortyment opon pasujących do wszelkich zastosowań transportowych lub polowych. Najnowsze opony pozwalają maszynom MF 8700 S pracować przy bardzo niskim ciśnieniu powietrza w oponach, nawet w zadaniach wymagających wysokiej przyczepności. Dostępna jest również opcja podwójnych kół z możliwością wyboru opon o szerokości do 900 mm i wysokości do 2,15 m, co zapewnia lepsze przeniesienie mocy na ziemię. Wyniki testów ciągnika MF 8730 S wyposażonego w opony Michelin AXIOBIB2 High Traction w porównaniu z oponami Michelin AXIOBIB pierwszej generacji z pługiem Gregoire Besson. |
ZWROTNOŚĆ
|
Kompaktowe, zwrotne, o wiodącej w branży proporcji mocy do ciężaru — ciągniki MF 8700 S obsługuje się łatwo i wygodnie na polu, i na drodze, przy prędkości minimalnej i maksymalnej. Ich unikatowa lekka konstrukcja oraz wysoka moc sprawiają, że ciągniki MF 8700 S mają najwyższy ładunek użyteczny w tym segmencie ciągników na rynku. Fantastyczna zwrotność i stabilność podczas zawracania na uwrociach czy pracy w górzystym terenie plus możliwość jazdy z niskim naciskiem na podłoże przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej siły pociągowej, to wszystko cechy, które wykazują nasze zobowiązanie do ochrony gleby i ziemi. Więcej o zwrotności.. Napęd na cztery kołaSpeedSteerPrzednia oś Quadlink Kontroler przekładni zwalnia kierowcę z wielu powtarzalnych zadań związanych z obsługą napędu na cztery koła i blokady mechanizmu różnicowego. W razie potrzeby aktywuje on blokadę mechanizmu różnicowego (po opuszczeniu osprzętu do pozycji roboczej) oraz ją dezaktywuje (po podniesieniu osprzętu):
System SpeedSteer pozwala operatorowi dostosować przełożenie układu kierowniczego i wybrać liczbę obrotów kierownicy wymaganą do uzyskania żądanego stopnia skrętu. Ten system (który można włączyć lub wyłączyć) jest automatycznie wyłączany przy prędkości przekraczającej 18 km/h, aby zapewnić bezpieczeństwo pracy, czy to na polu, czy na drodze (jest dostępny jako wyposażenie standardowe w wersji Exclusive i dodatkowe w wersji Efficient). W standardzie dla wszystkich ciągników MF 8700 S amortyzacja przedniej osi QuadLink gwarantuje płynną jazdę, ulepszoną siłę napędową, fantastyczny prześwit od ziemi oraz mały kąt skrętu, nawet w przypadku ciągników o dużych oponach. |
UKŁAD HYDRAULICZNY
|
Udźwig tylnego podnośnika na poziomie 12 000 kg oznacza, że zaledwie kilka ciągników w tym przedziale mocy jest w stanie doścignąć możliwości maszyn MF 8700 S w zakresie wykorzystywania ciężkiego osprzętu. Konstrukcja tylnego podnośnika oraz całej struktury ciągnika została zaprojektowana z myślą o spełnieniu takich wymagań, czemu służą podwójne zewnętrzne ramiona podnoszące oraz podwójne stabilizatory teleskopowe o zmiennej pozycji pływakowej. W standardzie dostępne są szybkozłączki z systemem dekompresji oraz zewnętrzne elementy sterowania podnośnikiem i wyjściami hydraulicznymi. Dostępnych jest łącznie 6 par wyjść hydraulicznych. Z przodu nabywcy mogą zainstalować w pełni zintegrowany przedni podnośnik o udźwigu 5000 kg, który został zaprojektowany zgodnie z wymogami stawianymi przez amortyzację przedniej osi Massey Ferguson i zawiera dwa wyjścia hydrauliczne o podwójnym działaniu oraz swobodną linię powrotną. Tylny zaczep (typu hakowego, pick-up, drabinki zaczepowej,belki lub kulowego K80) został całkowicie przeprojektowany, aby zwiększyć szybkość, łatwość i bezpieczeństwo podłączania. Projekt zgodny ze standardami ISO umożliwia zastosowanie szerokiej gamy zaczepów klasycznych jak i belek zaczepowych w zależności od potrzeb danego rynku. Więcej o układzie hydraulicznym.. Elektroniczne sterowanie podnośnikiemUkład hamulcowyAktywna amortyzacja w transporcieATC i QuadLinkDodatkowe zawory hydrauliczne Massey Ferguson w dalszym ciągu pozostaje w czołówce dzięki elektronicznemu sterowaniu podnośnikiem (ELC). W ciągnikach MF 8700 S najnowsza ewolucja w tej dziedzinie zapewnia jeszcze większą dokładność ustawiania głębokości oraz podążania za konturami nawierzchni, dzięki czemu gwarantuje doskonałe przenoszenie ciężaru, siłę napędową i szybkość pracy przy jednoczesnym zredukowaniu poślizgu kół, zużycia opon i paliwa. Umieszczone na podłokietniku, doskonale pasujące do dłoni elementy sterowania funkcjami obejmują szybką aktywację, regulację czułości oraz prędkości podnoszenia/opuszczania. Po obu stronach ciągnika znajdują się również pełne kontrolery na błotnikach, co pomaga przy podłączaniu osprzętu. Jak można oczekiwać od ciągnika w tym rozmiarze, który zaprojektowano z myślą o przewożeniu i obsłudze najcięższych ładunków, układ hamulcowy modelu MF 8700 S jest równie krzepki, co pozostałe elementy hydrauliki. Pewne hamowanie bez zaników zapewniane przez tarcze hamulcowe ze wspomaganiem i kąpielą olejową, natomiast hamulce pneumatyczne dla sprzętu ciągnionego są dostępne jako wyposażenie dodatkowe. Funkcja ATC (Active Transport Control) dostępna w standardzie w ciągnikach MF 8700 ma za zadanie zminimalizowanie oscylazji ciężkiego zamontowanego osprzętu po jego podniesieniu podczas transportu lub na uwrociach. Jest to system amortyzujący, który podlega automatycznej regulacji w celu uwzględnienia masy różnych maszyn i który zapobiega podskakiwaniu osprzętu. W rezultacie uzyskuje się płynniejszy, bezpieczniejszy i szybszy transport przy mniejszym ryzyku uszkodzeń ciągnika i jego układu hydraulicznego. Połączenie systemu ATC i amortyzowanej przedniej osi QuadLink zapewnia wyjątkową stabilność podczas transportu lub obsługi zamontowanego sprzętu, co skutkuje większą wygodą i bezpieczeństwem kierowcy, co z kolei przekłada się w ostatecznym rozrachunku na większą produktywność. Standardowa specyfikacja obejmuje cztery elektrohydrauliczne zawory, a w razie potrzeby istnieje możliwo+ść zamontowania do ośmiu. Dostępne w zasięgu ręki zarządzanie wyjściami hydraulicznymi umożliwia precyzyjną i łatwą kontrolę złożonego sprzętu. Dostępne są oddzielne wyjścia do obsługi przedniego podnośnika i przednich złączek oraz opcjonalnego zaczepu podnoszącego. |
WAŁEK ODBIORU MOCY (WOM)
|
Ciągniki MF 8700 S są wyposażone w układ nadzorujący prędkość obrotową silnika, który automatycznie redukuje prędkość jazdy do przodu w celu utrzymania pełnej mocy silnika poprzez utrzymanie prędkości obrotowej silnika, niezależnie od wykonywanego zadania. W połączeniu z możliwością zapisania w pamięci dwóch ustawień prędkości, oznacza to że twój ciągnik zawsze pracuje w optymalny sposób. |
TECHNOLOGIA FIRMY MF
|
Wykorzystane w ciągnikach MF 8700 S rozwiązanie technologiczne zastosowane wewnątrz kabiny i na zewnątrz to wyraźne wskazanie szybkości postępu i innowacji w firmie Massey Ferguson. Informacja to potęga, kiedy chodzi o wydajniejszą i produktywniejszą realizację zadań. Właśnie dlatego Massey Ferguson dostarcza prostolinijne i niezawodne rozwiązania technologiczne, dzięki czemu udało się uzyskać niezrównaną prostotę obsługi, wyższą produktywność i dochodowość poprzez wyższe plony, niższe koszty wejściowe oraz większe zyski. Więcej o technologiach firmy MF.. Datatronic 5Auto-GuideAgControlTaskDocAgcommand Terminal Datatronic po raz pierwszy wprowadzono w 1986 r. a obecnie używana jest już jego 5. generacja. Przeprojektowano go, aby zapewnić bardziej intuicyjne wrażenia związane z precyzyjnym rolnictwem, dostarczając system gwarantujący łatwe w obsłudze doświadczenia, zwiększający wydajność, produktywność i zyskowność. Nowy terminal Datatronic 5 posiada większy, 9-calowy ekran dotykowy z łatwym w obsłudze i intuicyjnym rozmieszczeniem elementów. Jego obsługa podobna jest do najnowszej generacji smartfonów i tabletów. Nowy terminal Datatronic 5 oraz pakiet technologii Massey Ferguson to kluczowy czynnik umożliwiający usprawnienie rolnictwa precyzyjnego. Sprawiamy, że rolnictwo staje się bardziej dochodowe i przyjazne dla młodego pokolenia rolników. Auto-Guide™ firmy Massey Ferguson to naszpikowany funkcjami bezdotykowy system nawigacji dostępny w nowych ciągnikach lub w ramach instalacji posprzedażowej. System nawigacji Auto-Guide™ jest w stanie zapewnić dokładność do mniej niż metra, decymetra i centymetra, zwiększając wydajność operacji rolniczych. Z nowym systemem Massey Ferguson Auto-Guide™ dostępne są teraz dwa różne systemy odbiorcze: NovAtel® i Trimble®. W dalszym ciągu można wykorzystywać istniejącą infrastrukturę Trimble® RTK gospodarstwa rolnego (jak np. NTRIP). Obsługiwanych jest wiele sygnałów korekcyjnych w zależności od odbiornika, np. EGNOS/WAAS lub RangePoint RTX™, CenterPoint RTX™ i Ntrip. AgControl™ to nowe rozwiązanie Massey Ferguson z dziedziny rolnictwa precyzyjnego, które zapewnia najbardziej zaawansowaną i najwydajniejszą kontrolę sekcji (Section Control). Dzięki w pełni automatycznej kontroli sekcji dla maszyn i urządzeń podłączonych za pomocą złącza ISOBUS operatorzy mogą siać, wykonywać zabiegi nawożenia lub oprysku bez nakładania przejazdów na siebie. Zapobiega to wielokrotnemu nakładaniu zabiegów na te same obszary upraw oraz poza granice pola. Dzięki prostemu i łatwemu w obsłudze asystentowi kontroli sekcji (Section Control), operatorzy mogą szybko i łatwo określić współczynniki korekty dla każdej maszyny lub urządzenia. Ten układ wykorzystuje system GPS ciągnika do automatycznego włączania i wyłączania poszczególnych sekcji w obszarach, które już zostały pokryte, co automatycznie skutkuje oszczędnościami i lepszą wydajnością. Informacja to potęga, a dokładne pomiary i rejestrowanie danych zapewniają większą precyzję w podejmowaniu decyzji. Tempo postępu i innowacji związane z serią ciągników MF 8700 S jest wyraźnie widoczne we wbudowanych rozwiązaniach technologicznych, w które są Nowy system TaskDoc™ to przyszłość rolnictwa, pomagając rolnikom uzyskać większą wydajność dzięki wiedzy zapewnianej przez precyzyjnie mierzone dane dostępne w zasięgu ręki właściciela gospodarstwa. Połączone technologie oferowane przez nową witrynę internetową AgCommand® pozwalają dealerowi firmy Massey Ferguson pomagać w zarządzaniu sprzętem w celu maksymalizacji czasu działania i produktywności, przy jednoczesnym redukowaniu kosztów operacyjnych. Dzięki temu można w całości skupić się na ulepszaniu prowadzonej działalności rolniczej. MF Connected Services to zbiór intuicyjnych funkcji technologicznych oraz najlepsze w swojej klasie wsparcie oferowane przez dealera, które w znaczący sposób ułatwi twoje życie jako klienta firmy MF a ponadto zwiększy zyskowność i efektywność działalności. Otrzymasz pomoc przykładowo od przypomnień o konieczności zaplanowania zbliżającego się przeglądu poprzez zaplanowanie konserwacji prewencyjnej, aby uniknąć jakichkolwiek przestojów, kiedy musisz zrealizować zadanie, po monitorowanie wydajności maszyny i całej floty. Dzięki pakietowi Massey Ferguson Connected Services, systemowi AgCommand® oraz Twojemu dealerowi MF, możesz mieć pewność, że Twój los jest w dobrych rękach. |
SERWISOWANIE
|
Od pierwszego schematu, maszynę MF 8700 S projektowano z myślą o zapewnieniu szybkiej, prostej, łatwej i niedrogiej rutynowej konserwacji. Serwisowanie jest niezwykle proste i bezproblemowe, co eliminuje stres związany z konserwacją ciągnika i daje więcej czasu na pracę w polu. Dzięki samoregulacji luzu zaworowego silnika uzyskano znaczące obniżenie kosztów konserwacji. Przy korzystaniu z ciągnika Massey Ferguson MF 8700 S czas spędzany na podwórku i poświęcany na przygotowanie na nadchodzący dzień został ograniczony do absolutnego minimum. Połączyliśmy praktyczność i styl, aby zagwarantować szybkość, prostotę i łatwość codziennej konserwacji oraz wyeliminować stres związany konserwacją ciągnika, umożliwiając szybsze wyjechanie na pole w celu uzyskania większej produktywności. |
TWOJA FLOTA ZASTEPCZA – NAJLEPSZE W KLASIE WSPARCIE KLIENTA NAJWYŻSZY DOWÓD NIEZAWODNOŚCI Dostępny dla wszystkich właścicieli ciągników Massey Ferguson za pośrednictwem uczestniczących dealerów MF, zapewnia tymczasową maszynę zastępczą, aby zapewnić, że właściciele mogą kontynuować pracę przy minimalnej przerwie, maksymalizując czas sprawności podczas serwisowania lub naprawy ciągników. |
MF Always Running Flota ciągników zastępczych MF Always Running będzie zawierać następujące modele, które zostaną wybrane przez dealerów w celu zaspokojenia jak najszerszych potrzeb klientów w ich okolicy.Gospodarstwa hodowlane – moc 100 KM – 130 KM • MF 5713 S, 130 KM, wyposażony w przekładnię Dyna 4 lub Dyna 6 Gospodarstwa mieszane – moc 140 KM – 180 KM • MF 6718 S, 175 KM Gospodarstwa rolne – moc 150 KM – 190 KM • MF 7718 S, 180 KM • MF 7719 S, 190 KM Gospodarstwa rolne / usługi – moc 200 KM do 260 KM • MF 7720 S, 200 KM • MF 7726 S, 255 KM Gospodarstwa rolne / usługi – moc 270 KM-400 KM • MF 8732 S, 320 KM (Dyna-VT) • MF 8740 S, 400 KM (Dyna-VT)Wszystkie powyższe są wyposażone w przekładnię Dyna 6 lub Dyna-VT, nawigację oraz przedni podnośnik.* Skontaktuj się z lokalnym dealerem Massey Ferguson, aby sprawdzić dostępność w Twojej okolicy. Obowiązują warunki, które mogą się różnić w zależności od rynku lub kraju. |
Dowiedz się więcej, odwiedź www.masseyferguson.com