Jesteśmy profesjonalnym serwisem ciągników i maszyn rolniczych. Wykonujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w serwisie firmowym oraz u klienta. Nasi mechanicy posiadają własne samochody serwisowe, wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia wszelkich napraw poza terenem firmy. Oferujemy pracę w miłej atmosferze, zapewniamy wszelkie szkolenia i kursy w zakresie mechaniki i serwisowania sprzętu rolniczego.
Zakres obowiązków:
Wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn rolniczych w serwisie firmowym oraz u klienta,
Diagnozowanie stanu technicznego maszyn i usuwanie awarii oraz usterek mechanicznych,
Wykonywanie prac warsztatowych w zakresie mechaniki,
Montaż i demontaż urządzeń, podzespołów,
Wysoka dbałość o przepisy BHP w czasie wykonywania pracy,
Raportowanie wykonanych prac serwisowych.
Wymagania:
Znajomość mechaniki (niekoniecznie) związana z branżą rolniczą,
Silna motywacja do realizacji powierzonych obowiązków,
Dokładność, samodzielność i rzetelność wykonywanych działań,
Osobowości ukierunkowanej na klienta,
Łatwość w komunikacji i umiejętności pracy w zespole,
Nienagannej kultury osobistej,
Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
Doświadczenia w zawodzie mechanika (m.in. w zakresie napraw maszyn, silników spalinowych, automatyki i elektroniki – będzie dużym, dodatkowym atutem),
Znajomość technologii maszyn rolniczych,
Umiejętność czytania rysunku technicznego i schematów elektrycznych,
Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
Pracę w przyjaznej atmosferze,
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub B2B,
Współpracę od zaraz lub możemy poczekać na zakończenie Twojego okresu wypowiedzenia,
Atrakcyjny system wynagradzania z systemem premiowym,
Możliwości rozwoju (szereg szkoleń z zakresu mechaniki oraz serwisowania sprzętu rolniczego),
Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy – samochód, laptop, telefon, narzędzia.
Szczegółowe pytania można zadać telefonicznie: +48 665 600 849
Zarządzanie pracą serwisantów (ustalanie grafiku wyjazdów, napraw, zabezpieczenie części do napraw, etc.),
Budowanie stałego i skutecznego zespołu serwisantów – odpowiedzialność za proces rekrutacji, wdrożenia oraz rozwijania kompetencji podległych pracowników (możliwość zatrudnienia własnego – sprawdzonego zespołu),
Dbałość o realizację budżetu przychodowego i kosztowego,
Rozliczanie pracowników z czasowego i jakościowego wykonywania powierzonych obowiązków,
Dbałość o terminy i harmonogramy w realizowanych zleceniach,
Koordynacja przepływu informacji i obiegu dokumentów,
Nadzór nad odpowiednim udokumentowaniem sprzedaży oraz wykonanych usług,
Proponowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu poprawę organizacji pracy i rentowności działu,
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i PPOŻ,
Rozwijanie lojalności naszych klientów przez profesjonalną obsługę oraz budowanie długotrwałych relacji,
Reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek.
Wymagania:
Umiejętności planowania i organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
Zdolności przywódcze, organizacyjne oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
Samodzielność, determinacja w działaniu, zapał do pracy i orientacja na wynik,
Wysoka kultura osobista, słowność i systematyczność w działaniu,
Zdolność do nawiązywania trwałych i owocnych relacji biznesowych,
Znajomość zagadnień związanych z usługami serwisowymi, procesami sprzedaży i magazynowania oraz zagadnień technicznych,
Prawo jazdy kat. B,
Biegła znajomość obsługi komputera (głównie pakiet biurowy, Internet),
Mile widziane:
Doświadczenie na podobnym stanowisku,
Zainteresowania związane z branżą rolniczą,
Znajomość rynku części zamiennych i usług serwisowych,
Doświadczenia w rekrutowaniu i motywowaniu zespołu.
Oferujemy:
Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,
Dostęp do szkoleń umożliwiających rozwój zawodowy,
Realny wpływ na strategie rozwoju działu, możliwość wdrażania własnych pomysłów,
Duża samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadań,
Partnerska współpraca, która jest dla nas największą wartością,
Przyjazną atmosferę pracy,
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności: pensja podstawowa + atrakcyjny system premiowy,
Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków,
Umowę o pracę lub B2B,
Współpracę od zaraz lub możemy poczekać na zakończenie Twojego okresu wypowiedzenia.
Szczegółowe pytania można zadać telefonicznie: +48 665 600 849
Nasz sklep zajmuje się głównie sprzedażą części zamiennych do ciągników i maszyn rolniczych – nasi klienci obsługiwani są w sklepie, telefonicznie lub przez internet. W ofercie posiadamy wiele innych artykułów i sprzętu do produkcji rolnej różnych marek. Oferujemy pracę w godnych warunkach i miłej atmosferze. Do obowiązków sprzedawcy należy przede wszystkim obsługa klienta (m. in. wydawanie towaru, zamawianie części z katalogów), dbanie o wizerunek sklepu i zachowanie należytego porządku na terenie obiektu. Za owocne wyniki pracy przewidziane premie.
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta i sprzedaż części zamiennych oraz artykułów rolniczo-ogrodniczych
Dbałość o najwyższą jakość obsługi transakcji sprzedażowych
Analizę potrzeb klientów i dostosowywanie do nich oferowanych produktów
Przygotowanie dokumentów magazynowych, dokumentów sprzedaży oraz obsługa kasy gotówkowej
Monitorowanie realizacji zamówień i dostaw dla klientów
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania:
Chęć do nauki i podejmowania nowych wyzwań
Odpowiedzialność, dokładność, sumienność
Samodzielność, dyspozycyjność i skuteczność w działaniu
Komunikatywność i wysoka kultura osobista
Dobra znajomość obsługi komputera
Mile widziane:
Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze około-sprzedażowej (kontakt e-mail/ tel.),
Znajomość branży rolniczej oraz zagadnień motoryzacyjnych (budowy pojazdów, itp.)
Znajomość technik sprzedaży
Oferujemy:
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
Praca w przyjaznej atmosferze
Odpowiednie do stanowiska narzędzia pracy (komputer, telefon)
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub B2B
Współpracę od zaraz lub możemy poczekać na zakończenie Twojego okresu wypowiedzenia
Motywacyjny system wynagradzania (stała pensja + premia)
Atrakcyjny system wynagradzania z systemem premiowym,
W związku z dynamicznym rozwojem naszych Punktów Serwisowych, tworzymy nowe stanowisko pracy – Doradca serwisu. Zatem, jeśli jesteś otwartą i pełną energii osobą, lubisz ludzi i czerpiesz satysfakcję z rozmów z nimi, zadowolenie Klienta jest dla Ciebie najważniejsze, a do tego jeszcze posiadasz wiedzę z zakresu budowy i napraw pojazdów to właśnie Ciebie szukamy.
Zakres obowiązków:
Kompleksowa i fachowa obsługa Klientów serwisu w oparciu o ustalone zasady i procedury
Aktywne oferowanie usług serwisowych
Umawianie klientów i planowanie prac serwisu
Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Reprezentowanie firmy w kwestiach związanych z serwisem
Współtworzenie oraz wdrażanie akcji promocyjnych
Wprowadzanie zleceń serwisowych do systemu CRM i ERP
Prowadzenie ewidencji realizowanych działań serwisowych oraz dokumentacji serwisowej
Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
Wykształcenie min. średniego
Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, środowisko Windows)
Zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność
Bardzo dobra organizacja pracy
Umiejętność pracy w zespole
Wysoka kultura osobista i poprawna komunikacja interpersonalna
Chęć rozwoju i dokształcania się
Mile widziane:
Wykształcenie techniczne
Wiedza z zakresu budowy pojazdów
Znajomość technologii napraw pojazdów
Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
Znajomość branży rolniczej
Oferujemy:
Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
Dostęp do szkoleń umożliwiających rozwój zawodowy
Realny wpływ na strategie rozwoju oddziału, możliwość wdrażania własnych pomysłów
Duża samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadań
Partnerska współpraca, która jest dla nas największą wartością
Przyjazną atmosferę pracy
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności: pensja podstawowa + atrakcyjny system premiowy
Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków
Umowę o pracę lub B2B
Współpracę od zaraz lub możemy poczekać na zakończenie Twojego okresu wypowiedzenia
Wszystkie dokumenty przed wysłaniem prosimy zapisać w pliku PDF
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
Brak klauzuli skutkuje odrzuceniem dokumentu.
Część informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Euromasz Spółka Jawna Wioletta i Grzegorz Schienke z siedzibą w Lipce przy ulicy IV. Dywizji Piechoty 10A, 77-420, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@euromasz.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r. 4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa 6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie 7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne