Massey Ferguson 6700120-130 KMNowy koń roboczy całego świata – Dzięki tej nowej, prostej ofercie ciągników, Massey Ferguson wykorzystała koncepcję ciągnika o mocy niższej niż 130 KM i przeprojektowała ją od podstaw w celu spełnienia wymagań rolnictwa w dniu dzisiejszym i w przyszłości. W tym przedziale mocy żadna inna linia maszyn na dzisiejszym rynku nie oferuje takiego wachlarza specyfikacji, wyposażenia dodatkowego i akcesoriów, z których wszystkie stworzono z myślą o lepszym dopasowaniu maszyny dokładnie od indywidualnych potrzeb Twojego gospodarstwa. |
|
Najważniejsze cechy
MOC 120 – 130 KM |
ZSYNCHR. PRZEKŁADNIA MECHANICZNA 12X12 |
SILNIK AGCO POWER 4,4 L |
STEROWANIE PODNOŚNIKIEM ELEKTRONICZNIE |
MAKSYMALNY UDŹWIG 5200 KG |
NOWOCZESNE, WYDAJNE I OSZCZĘDNE SILNIKI |
Modele
Model | Moc maksymalna (KM)* | Moment maksymalny** | Przekładnia | Standardowe prędkości WOM |
MF 6712 | 120 | 502 | Z synchronizacją mechaniczną 12×12 | 540/1000 |
MF 6713 | 130 | 540 | Z synchronizacją mechaniczną 12×12 | 540/1000 |
* przy 2 000 obr./min | ** przy 1500 obr./min.
Cechy
UKŁAD NAPĘDOWY | |
|
Niedocenianą, aczkolwiek prawdopodobnie najważniejszą częścią każdego ciągnika Massey Ferguson jest jego linia napędowa. Wszystkie elementy nadwozia zaprojektowano w całości od podstaw z myślą o wyjątkowej sile, co stanowi bardzo ważny czynnik ogólnej sprawności ciągnika rolniczego. Ta nowoczesna konstrukcja zapewnia modelom MF 6700 wszechstronność, moc, trwałość i zdumiewające możliwości. SILNIK Znany ze swojej niezawodności, wytrzymałości i oszczędności paliwa 4,4-litrowy 4-cylindrowy silnik AGCO Power stanowi serce modeli MF 6700 i zapewnia od 120 do 130 KM mocy. Ponieważ zarówno ciągnik, jak i silnik pochodzą od tego samego producenta, można mieć pewność, że jakość produktu jest dokładnie na takim samym wysokim poziomie, a jednocześnie precyzja wykonania i wydajność nie może być jeszcze wyższa. Wszystkie silniki stosowane w ciągnikach MF 6700 są długoskokowe i zapewniają wysoki poziom momentu obrotowego w szerokim zakresie prędkości obrotowych silnika. Maksymalny moment obrotowy jest osiągany przy niskich obrotach silnika: 1500 obr./min w modelach MF 6700. Nie tylko można zminimalizować zużycie oleju napędowego, lecz również ograniczyć do minimum hałas oraz zużycie, co skutkuje niższymi rachunkami za paliwo oraz bardziej komfortowym środowiskiem pracy. SCR Massey Ferguson, we współpracy z firmą AGCO Power, w 2008 roku jako pierwsza zaczęła stosowanie technologii SCR jako najprostszego, bezobsługowego rozwiązania umożliwiającego przestrzeganie nawet najbardziej restrykcyjnych przepisów dotyczących emisji spalin bez kompromisów z zakresu mocy i produktywności. W chwili obecnej jest to standard branżowy, lecz w dalszym ciągu nikt nie może konkurować z liczbą 25 000 wyposażonych przez nas ciągników na całym świecie! – Wpływ na działalność jest niezwykle pozytywny — niższe rachunki za paliwo. Modele MF 6712 i MF 6713 wyposażono w technologię SCR. PRZEKŁADNIA Ciągniki Massey Ferguson 6700 są wyposażone w zupełnie nową, już sprawdzoną w modelach MF 4700 i MF 5700, przekładnię zsynchronizowaną, która umożliwia jazdę do przodu i do tyłu z 12 prędkościami dzięki możliwości pracy na dwóch zakresach. Sześć biegów jest w przedziale od 4 do 12 km/h (typowy zakres pracy na polu), a prędkość maksymalna to 40 km/h. Prędkość odpowiednią do danego zadania można łatwo wybrać przy użyciu dobrze dostępnej dźwigni zmiany biegów, usytuowanej w pobliżu dłoni oparatora w sposób, dzięki któremu nie przeszkadza przy wsiadaniu/wysiadaniu. Sprzęgło jednotarczowe typu suchego jest łatwe w obsłudze i proste w serwisowaniu. Opcjonalny mechanizm Power Shuttle umożliwia zmianę kierunku jazdy do przodu/do tyłu bez korzystania ze sprzęgła oraz zapewnia przycisk na dźwigni zmiany biegów, za pomocą którego również można zmieniać biegi.
|
HYDRAULIKA I WAŁEK WOM | |
|
Prosty, otwarty układ hydrauliczny zasilany dwiema pompami zębatymi. Pompa o wydajności 32 L/min zaopatruje wszystkie układy wewnętrzne, natomiast pompa o wydajności 58 L/min pozwala elektronicznie sterowanemu tylnemu podnośnikowi podnosić ładunki ważące do 5 200 kg. Ponadto ten przepływ oleju jest również dostępny za pośrednictwem dwóch standardowych dodatkowych wyjść hydraulicznych umożliwiających obsługę funkcji hydraulicznych osprzętu, natomiast druga pompa obsługuje działanie układu kierowniczego załączanie wałka WOM oraz napędu 4WD jak i sprzęgła rewersu elektrohydraulicznego. Po prostu niezbędna funkcja przy zawracaniu na uwrociach. Dla klientów wymagających dodatkowego przepływu w celu zwiększenia wydajności ładowacza, modele MF 6700 można wyposażyć dodatkowo w system połączonego przepływu o wydajności 98 L/min. Dwa wyjścia hydrauliczne o podwójnym działaniu są montowane w standardzie, a trzecie jest dostępne jako wyposażenie dodatkowe.
WAŁEK WOM Z NAPĘDEM PROSTYM
Każdy model wyposażono w 35 mm sześciowpustowy wałek odbioru mocy WOM zapewniający obroty 540, 540E lub 1000 WOM i chroniony niezależnym sprzęgłem WOM. Układy elektroniczne kontrolują prędkość aktywacji, zapewniając większą niezawodność, płynniejszą pracę z możliwością regulacji w celu uzyskania optymalnej prędkości załączania umożliwiającej niezawodną aktywację wałka WOM niezależnie od obrotów silnika oraz rozmiaru osprzętu. TRÓJPUNKTOWY PODNOŚNIK Z UKŁADEM ELC Tylny podnośnik został zoptymalizowany specjalnie pod kątem uzupełnienia ciągnika tych rozmiarów. Cechuje go imponujący udźwig 5 200 kg, co pozwala na łatwe podnoszenie ciężkiego sprzętu. Jest on w standardzie dostarczany z układem elektronicznego sterowania podnośnikiem (ELC). Ten układ zapewnia precyzyjne i responsywne sterowanie nad funkcjami podnośnika, co gwarantuje możliwość dokładnego zarządzania głębokością roboczą osprzętu wchodzącego w kontakt z glebą oraz wysokością roboczą innych maszyn. Zapewnia większą responsywność i precyzję ponieważ układ elektryczny natychmiast rozpoczyna pracę — oznacza precyzyjne reakcje gwarantujące zawsze maksymalną siłę napędową i minimalizujące poślizg kół oraz zużycie paliwa.
|
ŚRODOWISKO PRACY OPERATORA | |
|
Ciągnik, który zaprojektowano z myślą o prostocie obsługi nie musi posiadać wyłącznie podstawowego wyposażenia w kabinie. Zaprojektowane od podstaw z naciskiem na wygodę i prostotę obsługi — ciągniki MF 6700 czynią z trudnej pracy ogromną przyjemność. Poręcze zabezpieczające zamontowane w drzwiach z dużym otworem zapewniają łatwy dostęp do schodów przymocowanych bezpośrednio do maszyny, a całkowicie płaska podłoga tworzy najdostępniejsze i najprzestronniejsze środowisko pracy operatora na rynku. Obsługiwane ręcznie elementy sterowania znajdują się w najbardziej ergonomicznych pozycjach dostępnych z fotela, dzięki czemu można je komfortowo i niezawodnie obsługiwać podczas wielu tysięcy godzin pracy ciągnika.
|
AGCO FINANCE