Massey Ferguson 5700 Dyna-485-110 KMDefinicja fantastycznego projektuCztery nowe trzy- i czterocylindrowe ciągniki serii MF 5700 udoskonalają nowoczesną, prostą konstrukcję modeli Serii Globalej dzięki zastosowaniu znanej przekładni Powershift Dyna-4, a także opcji zwiększenia komfortu zawieszenia kabiny. Opracowane i zbudowane na wytrzymałym podwoziu MF 5700, zapewniają udźwig wynoszący 4,3 t. Te ekonomiczne ciągniki doskonale nadają się do szerokiego zakresu prac polowych i transportu. Są wyposażone w szereg nowoczesnych funkcji, w tym sterowanie hydrauliczne, które ułatwia obsługę i idealnie nadaje się do pracy z ładowaczem czołowym. |
|
Najważniejsze cechy
MOC 85 – 110 KM |
PRZEKŁADNIA DYNA-4 |
ILOŚĆ CYLINDRÓW SILNIKA 3 / 4 |
SILNIK AGCO POWER 3,3 L/4,4 L |
UDŹWIG TYLNEGO PODNOŚNIKA 4300 KG |
DACH VISIO |
Modele
Model | Moc maksymalna (KM/kW)* | Moment maksymalny** | Przekładnia | Silnik | Standardowe prędkości WOM |
MF 5708 | 85 | 347 | Dyna-4 | AGCO Power 3-cylindrowy | 540 / 540 Eco |
MF 5709 | 95 | 405 | Dyna-4 | AGCO Power 3-cylindrowy | 540 / 540 Eco |
MF 5710 | 100 | 410 | Dyna-4 | AGCO Power 4-cylindrowy | 540 / 540 Eco |
MF 5711 | 110 | 417 | Dyna-4 | AGCO Power 4-cylindrowy | 540 / 540 Eco |
* przy 2 000 obr./min | ** przy 1500 obr./min.
Cechy
PRZEKŁADNIA | |
|
Przekładnia Dyna 4 Massey Ferguson jest doskonale znana dzięki swojej niewiarygodnej niezawodności i rzetelności w połączeniu z płynnym i bezproblemowym działaniem. Zapewnia całkowicie bezsprzęgłową kontrolę za pośrednictwem położonego po lewej stronie joysticka Power Control lub dostępnej na prawej konsoli dźwigni T-kształtnej. Nowa, przekładnia przełączana hamulcem do biegu jałowego jest dostępna jako wyposażenie dodatkowe z funkcją AutoDrive. W momencie naciśnięcia hamulca następuje jednoczesna aktywacja sprzęgła. Zmniejsza to obciążenie operatora, jednocześnie zwiększając wydajność oraz wygodę i jest szczególnie przydatne przy operacjach z wykorzystaniem ładowacza. Więcej o przekładni.. Dyna-4Wielofunkcyjny joystick po lewej stornieDźwignia w kształcie litery T po prawejAutoDriveOpcjonalne prędkości pełzająceComfort ControlFunkcja sprzęgła w hamulcu Imponująca wydajność i sprawna konstrukcja przekładni Dyna-4 zapewnia niezrównaną produktywność, kontrolę i wygodę dzięki całkowicie bezsprzęgłowemu przełączania biegów na 16 biegów jazdy do przodu i 16 do tyłu. Przekładnia Dyna-4 zapewnia wiodącą w swojej klasie, prostą i wygodną kontrolę przy użyciu położonej po lewej stronie dźwigni Power Control, dźwigni w kształcie litery T lub zwykłego joysticka.
Opatantowana dźwignia Power Control zapewnia wygodną, prostą pracę z obsługą trzech funkcji. Operatorzy mogą przechodzić pomiędzy jazdą do przodu/do tyłu, zmieniać prędkość i biegi Dynashift oraz wybierać bieg jałowy, a jednocześnie prawą ręką obsługiwać ładowacz lub hydraulikę osprzętu.
Wystarczy przesunąć do przodu lub do tyłu T-kształtną dźwignię obsługi przekładni, aby zmienić przełożenie funkcji 4 Dynashift na wyższe lub niższe. Aby zmienić zakres, należy w trakcie przesuwania dźwigni nacisnąć przycisk wyboru zakresu.
Funkcja AutoDrive (wyposażenie dodatkowe) prowadzi automatyczną zmianę biegów i działa w dwóch trybach:
Dodatkowe biegi pełzające zapewniają ścisłą kontrolę w specjalistycznych zadaniach wymagających niskich prędkości i umożliwiają jazdę do przodu z prędkością nawet zaledwie 100 m/h.
Płynna lub szybka praca przekładni nawrotnej — wyboru dokonuje się poprzez zmianę ustawień funkcji Comfort Control i wybranie wolnych i płynnych albo szybkich i wydajnych zmian.
Funkcja sprzęgła w hamulcu (wyposażenie dodatkowe) umożliwia jednoczesną aktywację sprzęgła w momencie naciśnięcia pedału hamulca. Zmniejsza to obciążenie operatora, jednocześnie zwiększając wydajność oraz wygodę i jest szczególnie przydatne przy operacjach z wykorzystaniem ładowacza.
|
ŚRODOWISKO OPERATORA | |
|
Od ergonomicznie wyprofilowanej konsoli po prawej stronie i elementów sterowania po inteligentnie umieszczoną dźwignię T-kształtną oraz wysoce funkcjonalną deskę rozdzielczą —nie brakuje niczego, czego potrzeba, aby długi i ciężki dzień roboczy był bardzo produktywny i wiązał się z mniejszym zmęczeniem oraz większą wydajnością. Więcej o środowisku pracy operatora.. Deska rozdzielczaWidoczność w zakresie 360° Przejrzyste, jasne instrumenty są osadzone w obrębie smukłej deski rozdzielczej i wskazują istotne informacje dotyczące pracy maszyny. Zaawansowana deska rozdzielcza wskazuje obroty silnika i wałka WOM, interwały serwisowe, zużycie paliwa, przebytą odległość, opracowaną powierzchnię, temperaturę oleju i liczbę godzin pracy ciągnika, zapamiętaną prędkość obrotową silnika, informacje serwisowe. Kompaktowy, uniwersalny system SCR zapewnia kierowcy widoczność w zakresie 360°, co gwarantuje optymalny komfort i bezpieczeństwo w pracy. Opcjonalna amortyzacja kabiny zwiększa komfort pracy operatora. |
HYDRAULIKA I WAŁEK WOM | |
|
Prosty, otwarty układ hydrauliczny zasilany dwiema pompami zębatymi. Pompa o wydajności 32 L/min zaopatruje wszystkie układy wewnętrzne, natomiast przepływ na poziomie 58 L/min pozwala elektronicznie sterowanemu tylnemu podnośnikowi podnosić ładunki ważące do 4 300kg. Więcej o hydraulice i wałku WOM.. 100-litrowy przepływ połączony W maszynach MF 5708 i MF 5709 przepływ oleju na poziomie 100 litrów/min uzyskuje się za naciśnięciem jednego przycisku. Szybszy przepływ umożliwia zapewnienie dodatkowej prędkości i mocy w operacjach z wykorzystaniem ładowacza. Dwa wyjścia hydrauliczne montowane w standardzie, a trzecie jest dostępne jako wyposażenie dodatkowe. Ponadto ten przepływ oleju jest również dostępny za pośrednictwem dwóch standardowych dodatkowych wyjść hydraulicznych umożliwiających obsługę funkcji hydraulicznych osprzętu podczas kierowania maszyną. Po prostu niezbędna funkcja przy zawracaniu na uwrociach. Trzecie wyjście hydrauliczne jest dostępne jako wyposażenie dodatkowe i umożliwia zasilanie bardziej wymagającego sprzętu. |
AGCO FINANCE