Massey Ferguson 8700 S

270 – 400 KM

Nowe spojrzenie na wysoką moc i precyzyjne rolnictwo

Nowa linia MF 8700 S jest skierowana do klientów szukających aspektu nowości w precyzyjnym ciągniku rolniczym z dużą mocą, który może się pochwalić inspirującym designem oraz zoptymalizowaną wydajnością.

Potężna, nowa stylizacja maszyny MF 8700 chwyta za serce od samego początku.


Najważniejsze cechy – dane techniczne

MOC 270 – 400    |   SILNIK AGCO POWER 6 CYL. 8,4 L    |  UDŹWIG Z PRZODU 5000 KG    |  UDŹWIG Z TYŁU 12 000 KG

MOMENT OBROTOWY 220-1 540     |     PRZEKŁADNIA DYNA-VT

Modele

Model Silnik Przekładnia Moc maksymalna (KM)* Moc maksymalna (KM)** Kabina
MF 8727 S AGCO Power Stage IV (TR Final) Dyna-VT 270 300 Efficient / Exclusive
MF 8730 S AGCO Power Stage IV (T4 Final) Dyna-VT 295 325 Efficient / Exclusive
MF 8732 S AGCO Power Stage IV (T4 Final) Dyna-VT 320 350 Efficient / Exclusive
MF 8735 S AGCO Power Stage IV (T4 Final) Dyna-VT 350 380 Efficient / Exclusive
MF 8737 S AGCO Power Stage IV (T4 Final) Dyna-VT 370 400 Efficient / Exclusive
MF 8740 S AGCO Power Stage IV (T4 Final) Dyna-VT 400 405 Efficient / Exclusive

* przy 1900 obr./min | ** z EPM

Cechy

SILNIK

Silniki AGCO Power nowej generacji zapewniają moc i moment obrotowy na poziomie niespotykanym w konwencjonalnych ciągnikach przy minimalnym zużyciu paliwa.

  • 6-Cylindrowe, 8,4-litrowe silniki AGCO Power pozwalają uzyskać od 270 do 405 KM.
  • Bezobsługowa technologia SCR 3. generacji oraz wszystkie elementy zaprojektowano z myślą o maksymalnym okresie eksploatacji oraz minimalnym czasie serwisowania lub konserwacji, co pozwala oszczędzać pieniądze i maksymalizować okres eksploatacji ciągnika.
  • Bezobsługowy luz zaworowy uzyskany dzięki hydraulicznemu popychaczowi, który go reguluje. Znacznie zmniejsza to koszty konserwacji ciągnika.
  • Zewnętrzny układ EGR zmniejsza zużycie paliwa i płynu AdBlue®.
  • Podwójna turbosprężarka z elektronicznym zaworem upustowym typu West Gate umożliwia uzyskanie wyższej mocy oraz lepszą reakcję na pedał gazu bez względu na obroty silnika..
Więcej o silniku..
Selektywna redukcja katalityczna (SCR)Moduł zarządzania mocą silnika (EPM)

Proces selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) z katalizatorem oksydacyjnym DOC:

  1. Gazy spalinowe opuszczają turbosprężarkę i przechodzą do cylindra katalizatora DOC.
  2. Gazy spalinowe przechodzą przez katalizator DOC (żółty). Tutaj następuje neutralizacja tlenku węgla (CO), gazowych węglowodorów (HC) i cząstek stałych (PM). Przygotowanie tlenków azotu do reakcji z mocznikiem.
  3. Następuje dokładnie kontrolowane wstrzyknięcie płynu AdBlue®.
  4. Gazy wymieszane z płynem AdBlue® opuszczają cylinder katalizatora DOC, docierając do rury wydechowej zawierającej katalizator.
  5. W miarę przechodzenia gazów przez katalizator NOX podlega konwersji do nieszkodliwego azotu i wody.
  6. Rurę wydechową opuszcza czyste powietrze i para wodna.

Moduł EPM (Engine Power Management) działa na bazie elektroniki przekładni, która monitoruje obciążenie i warunki robocze w obrębie przekładni, wałka WOM i hydrauliki w zależności od prędkości jazdy do przodu, obciążenia przekładni oraz aktywacji wałka WOM. Te informacje są następnie przekazywane do elektronicznego systemu zarządzania silnikiem, który wprowadza odpowiednie regulacje zgodnie z wymaganą ilością i momentem podawania paliwa.

Moduł EPM pozwala uzyskać do dodatkowych 30 KM*. Podczas transportu dodatkowa moc jest udostępniana od 15 km/h i staje się całkowicie dostępna przy prędkości co najmniej 22 km/h.

Przy pracach związanych z wałkiem WOM lub wyjściami hydraulicznymi dodatkowa moc automatycznie staje się dostępna przy prędkości przekraczającej 0,1 km/h.


PRZEKŁADNIA


ŚRODOWISKO PRACY OPERATORA

Linia MF 8700 S jest dostępna z dwoma poziomami specyfikacji: Efficient i Exclusive, które zawierają wyposażenie oraz kabinę klasy Premium lub Super-Premium. Obie wersje zaprojektowano na bazie przestrzennej ramy z wykorzystaniem logicznie rozmieszczonych, dobrze przemyślanych elementów sterowania. Wszystko znajduje się w zasięgu ręki, z najważniejszymi elementami sterowania po prawej stronie operatorai najczęściej używanymi kontrolkami zgrupowanymi na podłokietniku. Nie trzeba godzić się na żadne kompromisy — naszym celem jest pomoc naszym klientom w dokonaniu indywidualnego wyboru pasującego do wymagań i celów prowadzonej działalności.

Rama kabiny z czterema słupkami gwarantuje fantastyczną widoczność na boki w pełnych 360° oraz na zewnątrz do samego końca szerokiego osprzętu, natomiast amortyzacja kabiny gwarantuje utrzymywanie w poziomie siedziska operatora. Poziom amortyzacji można ustawić z poziomu kabiny, dostosowując go do preferencji kierowcy. W połączeniu z fotelem operatora z amortyzacją pneumatyczną klasy premium uzyskuje się niezwykle komfortowe warunki jazdy.

Więcej o środowisku pracy operatora..
PanoramaEfficientExclusive
Najlepsze w swojej klasie cechy kabiny Panorama sprawiają, że jest to najlepsze środowisko pracy, jakie Massey Ferguson kiedykolwiek stworzyła. Zapewnia ona najwyższy poziom komfortu, ciszy, widoczności, przestrzeni, dostępu i technologii. Zaprojektowana przez firmę Massey Ferguson, ta przestrzenna, czterosłupkowa kabina pozwala operatorom pracować w najwyższym komforcie z wyjątkową widocznością i kontrolą. Przy jej 3. generacji model MF 8700 S wcale nie spoczywa na laurach, a oferuje operatorowi jeszcze większe bezpieczeństwo i wygodę, bez żadnych kompromisów. Massey Ferguson uważa, że bezpieczeństwo operatora nie może stanowić „wyposażenia dodatkowego” i wprowadziła szereg rozwiązań sprzętowych, które drastycznie obniżają ryzyko wypadków.

SIŁA NAPĘDOWA

Więcej o sile napędowej..
ObciążnikiOpcje opon
Czasami potrzeba dodatkowej masy, aby poradzić sobie z intensywnymi zadaniami. Maszyna MF 8700 S jest dostępna, fabrycznie lub za pośrednictwem montażu firmy AGCO, z dodatkowym obciążeniem przodu, tyłu lub opon, które można dopasować dokładnie do swoich potrzeb. Ta oferta obejmuje nową konstrukcję obciążników o masie 1500 i 2300 kg, kompatybilną z rozszerzeniem wagowym, instalację obciążników kół ważących od 250 do 750 kg po każdej stronie oraz zintegrowany fabrycznie obciążnik nadwozia.
Massey Ferguson oferuje szeroki asortyment opon pasujących do wszelkich zastosowań transportowych lub polowych. Najnowsze opony pozwalają maszynom MF 8700 S pracować przy bardzo niskim ciśnieniu powietrza w oponach, nawet w zadaniach wymagających wysokiej przyczepności. Dostępna jest również opcja podwójnych kół z możliwością wyboru opon o szerokości do 900 mm i wysokości do 2,15 m, co zapewnia lepsze przeniesienie mocy na ziemię. Wyniki testów ciągnika MF 8730 S wyposażonego w opony Michelin AXIOBIB2 High Traction w porównaniu z oponami Michelin AXIOBIB pierwszej generacji z pługiem Gregoire Besson.

ZWROTNOŚĆ

Więcej o zwrotności..
Napęd na cztery kołaSpeedSteerPrzednia oś Quadlink

Kontroler przekładni zwalnia kierowcę z wielu powtarzalnych zadań związanych z obsługą napędu na cztery koła i blokady mechanizmu różnicowego. W razie potrzeby aktywuje on blokadę mechanizmu różnicowego (po opuszczeniu osprzętu do pozycji roboczej) oraz ją dezaktywuje (po podniesieniu osprzętu):

  • Automatyczne wyłączenie napędu na cztery koła i blokady mechanizmu różnicowego przy prędkości przekraczającej 14 km/h.
  • Automatyczne wyłączenie blokady mechanizmu różnicowego po podniesieniu osprzętu zamontowanego na tylnym podnośniku (oraz włączenie blokady po jego opuszczeniu).
  • Automatyczne wyłączenie blokady mechanizmu różnicowego po naciśnięciu jednego lub obu pedałów hamulca (oraz włączenie blokady po ich puszczeniu).
  • Automatyczne włączenie napędu na cztery koła po naciśnięciu obu pedałów hamulca, włączeniu blokady mechanizmu różnicowego lub zaciągnięciu hamulca ręcznego.
  • Automatyczna blokada mechanizmu różnicowego i wyłączenie napędu na cztery koła powiązane z kątem skrętu kół.


UKŁAD HYDRAULICZNY

Więcej o układzie hydraulicznym..
Elektroniczne sterowanie podnośnikiemUkład hamulcowyAktywna amortyzacja w transporcieATC i QuadLinkDodatkowe zawory hydrauliczne


WAŁEK ODBIORU MOCY (WOM)


TECHNOLOGIA FIRMY MF

Więcej o technologiach firmy MF..
Datatronic 5Auto-GuideAgControlTaskDocAgcommand

Terminal Datatronic po raz pierwszy wprowadzono w 1986 r. a obecnie używana jest już jego 5. generacja. Przeprojektowano go, aby zapewnić bardziej intuicyjne wrażenia związane z precyzyjnym rolnictwem, dostarczając system gwarantujący łatwe w obsłudze doświadczenia, zwiększający wydajność, produktywność i zyskowność.

Nowy terminal Datatronic 5 posiada większy, 9-calowy ekran dotykowy z łatwym w obsłudze i intuicyjnym rozmieszczeniem elementów. Jego obsługa podobna jest do najnowszej generacji smartfonów i tabletów.

Nowy terminal Datatronic 5 oraz pakiet technologii Massey Ferguson to kluczowy czynnik umożliwiający usprawnienie rolnictwa precyzyjnego. Sprawiamy, że rolnictwo staje się bardziej dochodowe i przyjazne dla młodego pokolenia rolników.

AgControl™ to nowe rozwiązanie Massey Ferguson z dziedziny rolnictwa precyzyjnego, które zapewnia najbardziej zaawansowaną i najwydajniejszą kontrolę sekcji (Section Control). Dzięki w pełni automatycznej kontroli sekcji dla maszyn i urządzeń podłączonych za pomocą złącza ISOBUS operatorzy mogą siać, wykonywać zabiegi nawożenia lub oprysku bez nakładania przejazdów na siebie. Zapobiega to wielokrotnemu nakładaniu zabiegów na te same obszary upraw oraz poza granice pola. Dzięki prostemu i łatwemu w obsłudze asystentowi kontroli sekcji (Section Control), operatorzy mogą szybko i łatwo określić współczynniki korekty dla każdej maszyny lub urządzenia. Ten układ wykorzystuje system GPS ciągnika do automatycznego włączania i wyłączania poszczególnych sekcji w obszarach, które już zostały pokryte, co automatycznie skutkuje oszczędnościami i lepszą wydajnością.

Połączone technologie oferowane przez nową witrynę internetową AgCommand® pozwalają dealerowi firmy Massey Ferguson pomagać w zarządzaniu sprzętem w celu maksymalizacji czasu działania i produktywności, przy jednoczesnym redukowaniu kosztów operacyjnych. Dzięki temu można w całości skupić się na ulepszaniu prowadzonej działalności rolniczej.

MF Connected Services to zbiór intuicyjnych funkcji technologicznych oraz najlepsze w swojej klasie wsparcie oferowane przez dealera, które w znaczący sposób ułatwi twoje życie jako klienta firmy MF a ponadto zwiększy zyskowność i efektywność działalności. Otrzymasz pomoc przykładowo od przypomnień o konieczności zaplanowania zbliżającego się przeglądu poprzez zaplanowanie konserwacji prewencyjnej, aby uniknąć jakichkolwiek przestojów, kiedy musisz zrealizować zadanie, po monitorowanie wydajności maszyny i całej floty.

Dzięki pakietowi Massey Ferguson Connected Services, systemowi AgCommand® oraz Twojemu dealerowi MF, możesz mieć pewność, że Twój los jest w dobrych rękach.


SERWISOWANIE


Broszura MF 1500PDF 3.8MB