OFERTA PRACY W FIRMIE EUROMASZ
REKRUTACJA OTWARTA
Mechanik / Serwisant ciągników i maszyn rolniczych
Oddział w SŁUPCY
Jesteśmy profesjonalnym serwisem ciągników i maszyn rolniczych. Wykonujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w serwisie firmowym oraz u klienta. Nasi mechanicy posiadają własne samochody serwisowe, wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia wszelkich napraw poza terenem firmy. Oferujemy pracę w miłej atmosferze, zapewniamy wszelkie szkolenia i kursy w zakresie mechaniki i serwisowania sprzętu rolniczego.
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn rolniczych w serwisie firmowym oraz u klienta,
- Diagnozowanie stanu technicznego maszyn i usuwanie awarii oraz usterek mechanicznych,
- Wykonywanie prac warsztatowych w zakresie mechaniki,
- Montaż i demontaż urządzeń, podzespołów,
- Wysoka dbałość o przepisy BHP w czasie wykonywania pracy,
- Raportowanie wykonanych prac serwisowych.
Wymagania:
- Znajomość mechaniki (niekoniecznie) związana z branżą rolniczą,
- Silna motywacja do realizacji powierzonych obowiązków,
- Dokładność, samodzielność i rzetelność wykonywanych działań,
- Osobowości ukierunkowanej na klienta,
- Łatwość w komunikacji i umiejętności pracy w zespole,
- Nienagannej kultury osobistej,
- Prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- Doświadczenia w zawodzie mechanika (m.in. w zakresie napraw maszyn, silników spalinowych, automatyki i elektroniki – będzie dużym, dodatkowym atutem),
- Znajomość technologii maszyn rolniczych,
- Umiejętność czytania rysunku technicznego i schematów elektrycznych,
- Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- Pracę w przyjaznej atmosferze,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub B2B,
- Współpracę od zaraz lub możemy poczekać na zakończenie Twojego okresu wypowiedzenia,
- Atrakcyjny system wynagradzania z systemem premiowym,
- Możliwości rozwoju (szereg szkoleń z zakresu mechaniki oraz serwisowania sprzętu rolniczego),
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy – samochód, laptop, telefon, narzędzia.
Szczegółowe pytania można zadać telefonicznie: +48 665 600 849
REKRUTACJA OTWARTA
Kierownik serwisu
Oddział w JASTRZĘBIU (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie pracą serwisantów (ustalanie grafiku wyjazdów, napraw, zabezpieczenie części do napraw, etc.),
- Budowanie stałego i skutecznego zespołu serwisantów – odpowiedzialność za proces rekrutacji, wdrożenia oraz rozwijania kompetencji podległych pracowników (możliwość zatrudnienia własnego – sprawdzonego zespołu),
- Dbałość o realizację budżetu przychodowego i kosztowego,
- Rozliczanie pracowników z czasowego i jakościowego wykonywania powierzonych obowiązków,
- Dbałość o terminy i harmonogramy w realizowanych zleceniach,
- Koordynacja przepływu informacji i obiegu dokumentów,
- Nadzór nad odpowiednim udokumentowaniem sprzedaży oraz wykonanych usług,
- Proponowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu poprawę organizacji pracy i rentowności działu,
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i PPOŻ,
- Rozwijanie lojalności naszych klientów przez profesjonalną obsługę oraz budowanie długotrwałych relacji,
- Reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek.
Wymagania:
- Umiejętności planowania i organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu,
- Zdolności przywódcze, organizacyjne oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Samodzielność, determinacja w działaniu, zapał do pracy i orientacja na wynik,
- Wysoka kultura osobista, słowność i systematyczność w działaniu,
- Zdolność do nawiązywania trwałych i owocnych relacji biznesowych,
- Znajomość zagadnień związanych z usługami serwisowymi, procesami sprzedaży i magazynowania oraz zagadnień technicznych,
- Prawo jazdy kat. B,
- Biegła znajomość obsługi komputera (głównie pakiet biurowy, Internet),
Mile widziane:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Zainteresowania związane z branżą rolniczą,
- Znajomość rynku części zamiennych i usług serwisowych,
- Doświadczenia w rekrutowaniu i motywowaniu zespołu.
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie,
- Dostęp do szkoleń umożliwiających rozwój zawodowy,
- Realny wpływ na strategie rozwoju działu, możliwość wdrażania własnych pomysłów,
- Duża samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadań,
- Partnerska współpraca, która jest dla nas największą wartością,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności: pensja podstawowa + atrakcyjny system premiowy,
- Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków,
- Umowę o pracę lub B2B,
- Współpracę od zaraz lub możemy poczekać na zakończenie Twojego okresu wypowiedzenia.
- Szczegółowe pytania można zadać telefonicznie: +48 665 600 849
REKRUTACJA OTWARTA
Sprzedawca części zamiennych
Lokalizacja: Lipka, Potęgowo, Srebrna Góra
Nasz sklep zajmuje się głównie sprzedażą części zamiennych do ciągników i maszyn rolniczych – nasi klienci obsługiwani są w sklepie, telefonicznie lub przez internet. W ofercie posiadamy wiele innych artykułów i sprzętu do produkcji rolnej różnych marek. Oferujemy pracę w godnych warunkach i miłej atmosferze. Do obowiązków sprzedawcy należy przede wszystkim obsługa klienta (m. in. wydawanie towaru, zamawianie części z katalogów), dbanie o wizerunek sklepu i zachowanie należytego porządku na terenie obiektu. Za owocne wyniki pracy przewidziane premie.
Zakres obowiązków:
- Obsługa klienta i sprzedaż części zamiennych oraz artykułów rolniczo-ogrodniczych
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi transakcji sprzedażowych
- Analizę potrzeb klientów i dostosowywanie do nich oferowanych produktów
- Przygotowanie dokumentów magazynowych, dokumentów sprzedaży oraz obsługa kasy gotówkowej
- Monitorowanie realizacji zamówień i dostaw dla klientów
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania:
- Chęć do nauki i podejmowania nowych wyzwań
- Odpowiedzialność, dokładność, sumienność
- Samodzielność, dyspozycyjność i skuteczność w działaniu
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Dobra znajomość obsługi komputera
Mile widziane:
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze około-sprzedażowej (kontakt e-mail/ tel.),
- Znajomość branży rolniczej oraz zagadnień motoryzacyjnych (budowy pojazdów, itp.)
- Znajomość technik sprzedaży
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Praca w przyjaznej atmosferze
- Odpowiednie do stanowiska narzędzia pracy (komputer, telefon)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat lub B2B
- Współpracę od zaraz lub możemy poczekać na zakończenie Twojego okresu wypowiedzenia
- Motywacyjny system wynagradzania (stała pensja + premia)
- Atrakcyjny system wynagradzania z systemem premiowym,
Szczegółowe informacje na temat stanowiska sprzedawcy można uzyskać u Kierownika działu części zamiennych
REKRUTACJA OTWARTA
Przedstawiciel handlowy ds. obsługi posprzedażowej
Praca w terenie i oddziale EUROMASZ w Jastrzębiu
Zakres obowiązków:
- Aktywna sprzedaż produktów i usług posprzedażnych
- Rozwój sprzedaży w swoim regionie poprzez regularne wizyty u klientów oraz poszukiwanie nowych możliwości rozwoju
- Rozwijanie lojalności naszych klientów przez profesjonalną obsługę oraz budowanie długotrwałych relacji
- Reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek
- Współpraca z działem serwisu oraz części zamiennych
- Aktualizacja bazy klientów w systemie CRM
Wymagania:
- Doświadczenie w handlu
- Zainteresowanie lub doświadczenie związane z branżą rolniczą
- Zdolność do nawiązywania trwałych i owocnych relacji biznesowych
- Samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadań
- Wysoka kultura osobista, słowność i systematyczność w działaniu
- Prawo jazdy kat. B
- Biegła znajomość obsługi komputera (głównie pakiet biurowy, Internet)
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość rynku części zamiennych i usług serwisowych
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
- Dostęp do szkoleń umożliwiających rozwój zawodowy
- Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków
- Przyjazną atmosferę pracy
- Motywujący system wynagrodzeń
- Umowę o pracę lub B2B
- Współpracę od zaraz lub możemy poczekać na zakończenie Twojego okresu wypowiedzenia
REKRUTACJA OTWARTA
Przedstawiciel handlowy
Praca w terenie i oddziale EUROMASZ
Lokalizacja: Śrem, Środa Wielkopolska, Jarocin, Września
Zakres obowiązków:
- sprzedaż ciągników i maszyn rolniczych czołowych producentów takich jak Massey Ferguson, Bednar, Pronar, Giant, Maschio Gaspardo i wiele innych
- profesjonalne doradztwo w zakresie doboru i konfiguracji maszyn
- organizowanie i przeprowadzanie pokazów maszyn rolniczych
- pozyskiwanie oraz budowanie długofalowych relacji z klientami
- realizowanie celów sprzedażowych na powierzonym terenie
- praca w oparciu o system CRM
Oczekujemy:
- wykształcenia min średniego
- znajomości rynku maszyn rolniczych
- dobrej znajomość komputera
- prawa jazdy kat. B
- determinacji i konsekwencji w działaniu
- umiejętności negocjacyjnych
- mile widziane doświadczenie podparte sukcesami w sprzedaży maszyn rolniczych
Oferujemy:
- szkolenia (wprowadzające, produktowe oraz podnoszące umiejętności sprzedażowe)
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej z 15 letnim doświadczeniem w sprzedaży nowych maszyn rolniczych
- atrakcyjny progresywny system prowizyjny
- niezbędne narzędzia do pracy (samochód, komputer, telefon, tablet)
- pracę w przyjaznej atmosferze
Więcej informacji można uzyskać w oddziale Euromasz w Słupcy lub telefonicznie: +48605505137
REKRUTACJA ZAMKNIĘTA
Doradca serwisu
Lokalizacja: Słupca
W związku z dynamicznym rozwojem naszych Punktów Serwisowych, tworzymy nowe stanowisko pracy – Doradca serwisu. Zatem, jeśli jesteś otwartą i pełną energii osobą, lubisz ludzi i czerpiesz satysfakcję z rozmów z nimi, zadowolenie Klienta jest dla Ciebie najważniejsze, a do tego jeszcze posiadasz wiedzę z zakresu budowy i napraw pojazdów to właśnie Ciebie szukamy.
Zakres obowiązków:
- Kompleksowa i fachowa obsługa Klientów serwisu w oparciu o ustalone zasady i procedury
- Aktywne oferowanie usług serwisowych
- Umawianie klientów i planowanie prac serwisu
- Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
- Reprezentowanie firmy w kwestiach związanych z serwisem
- Współtworzenie oraz wdrażanie akcji promocyjnych
- Wprowadzanie zleceń serwisowych do systemu CRM i ERP
- Prowadzenie ewidencji realizowanych działań serwisowych oraz dokumentacji serwisowej
- Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
- Wykształcenie min. średniego
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, środowisko Windows)
- Zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista i poprawna komunikacja interpersonalna
- Chęć rozwoju i dokształcania się
Mile widziane:
- Wykształcenie techniczne
- Wiedza z zakresu budowy pojazdów
- Znajomość technologii napraw pojazdów
- Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
- Znajomość branży rolniczej
Oferujemy:
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
- Dostęp do szkoleń umożliwiających rozwój zawodowy
- Realny wpływ na strategie rozwoju oddziału, możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Duża samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadań
- Partnerska współpraca, która jest dla nas największą wartością
- Przyjazną atmosferę pracy
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności: pensja podstawowa + atrakcyjny system premiowy
- Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków
- Umowę o pracę lub B2B
- Współpracę od zaraz lub możemy poczekać na zakończenie Twojego okresu wypowiedzenia
Aplikuj dokumenty
Podania można wysyłać również drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@euromasz.pl
Wszystkie dokumenty przed wysłaniem prosimy zapisać w pliku PDF
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
Brak klauzuli skutkuje odrzuceniem dokumentu.
Część informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Euromasz Spółka Jawna Wioletta i Grzegorz Schienke z siedzibą w Lipce przy ulicy IV. Dywizji Piechoty 10A, 77-420,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@euromasz.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej i przyszłych rekrutacji
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne