Massey Ferguson, globalna marka należąca do AGCO (NYSE:AGCO), z radością ogłasza nowy wygląd swojego kultowego logo trzech trójkątów i nową tożsamość marki „Born to Farm”, aby uczcić 175. rocznicę powstania w 2022 roku.
„Massey Ferguson oferuje rolnikom na całym świecie proste i niezawodne maszyny od momentu powstania, prawie 175 lat temu. Niewiele marek na całym świecie może pochwalić się tak trwałym wpływem w branży rolniczej. Massey Ferguson był naprawdę „Born to Farm”, powiedział Eric Hansotia, Chairman, President and Chief Executive Officer of AGCO Corporation
Luis Felli, Senior Vice President, General Manager Massey Ferguson, dodaje:
W uzupełnieniu przez zsynchronizowaną globalną organizację, naturalne było wprowadzenie nowego logo w tym bezprecedensowym momencie w naszej historii”.
„Rok 2022 będzie ROKIEM nowej globalnej marki Massey Ferguson”, powiedział Francesco Murro, Massey Ferguson Vice President Global Marketing, Sales Enablement & Partnerships. „Myśleliśmy o nowym logo od czasu, gdy na targach Agritechnica 2019 zaprezentowaliśmy MF NEXT Concept. Nowa Era MF zaczęła nabierać kształtów wraz z premierą MF 8S w lipcu 2020 r., po której w ciągu ostatnich 18 miesięcy wprowadzono pełną linii produktów. W tym czasie, we wrześniu 2021 r. odbyło się również wydarzenie cyfrowe Born to Farm. Listopad to symboliczny miesiąc dla marki, przypadający dokładnie 63 lata po ogłoszeniu powstania jej i jej ikonicznego logo. Ponieważ w 2022 roku obchodzimy 175. rocznicę powstania pierwszego warsztatu sprzętu rolniczego Daniela Masseya, uznaliśmy, że jest to idealny moment na odświeżenie logo i jednocześnie wprowadzenie nowego, znaczącego motta.”
Potrójny trójkąt Massey Ferguson – najbardziej rozpoznawalna ikona z 1958 r.
„Kształt potrójnego trójkąta to silny symbol, który uosabia Massey Ferguson od 1958 roku. Nasze nowe logo jest połączeniem naszego silnego dziedzictwa i współczesnych wartości marki. Trzy trójkąty zachodzą na siebie, symbolizując wzajemnie korzystne i trwałe relacje oraz zaufanie pomiędzy rolnikami, dealerami i marką”, dodał Murro.
„Pracując, jako jeden globalny zespół Massey Ferguson, dążymy do tego, aby działalność rolnicza była łatwiejsza, bardziej dochodowa i bardziej zrównoważona na całym świecie” mówi Alfredo Jobke, Director Marketing Global Massey Ferguson. „Chcemy użyć tego nowego logo, aby bardziej niż kiedykolwiek zaprosić rolników do stania się częścią rodziny Born to Farm Massey Ferguson. Skorzystaliśmy również z okazji, aby przejść do nowoczesnego, eleganckiego i płaskiego projektu, jednocześnie ożywiając logo poprzez interakcję trzech zazębiających się trójkątów. Narysowanie go jednym, solidnym i prostym gestem stwarza wrażenie ruchu. Płaski design bardzo dobrze odzwierciedla nasz obecny cyfrowy świat, pozwalając nam manipulować logo, aby ożywić je na naszych stronach internetowych, w aplikacjach na smartfony i smartwatche, a nawet na ekranach wewnątrz samych maszyn”.
„Nasze wrześniowe wydarzenie Born to Farm z 2021 roku było pierwszą okazją do promowania nowego logo i sloganu „Born to Farm”. Wspaniały odzew i niesamowity entuzjazm, z jakim się spotkaliśmy, zachęcił nas do tego, aby naprawdę pójść na całość.
Nowe motto wyraża naszą unikalną propozycję wartości marki i wyróżnia Massey Ferguson na rynku oraz w społecznościach, które obsługujemy”, podsumował Murro.
Premiera nowej globalnej tożsamości marki Massey Ferguson w 2022 roku
Nowe logo będzie stopniowo wdrażane na całym świecie. Zaczęło się już pojawiać w naszych kanałach cyfrowych i będzie aktualizowane we wszystkich materiałach marketingowych Massey Ferguson w przyszłości. Ta zmiana nabiera tempa, gdy przygotowujemy się do świętowania 175. rocznicy, które rozpocznie się w styczniu 2022 roku.
Odświeżone logo i motto Massey Ferguson daje nam wyjątkową okazję do ponownego dostosowania kluczowych przesłań marki, aby skupić się na podejściu do roli rolnika i prostych, niezawodnych, dostępnych i zrównoważonych czynnikach napędzających markę. Rolnicy na całym świecie będą mogli po raz pierwszy doświadczyć nowej tożsamości marki Massey Ferguson począwszy od końca pierwszego kwartału 2022 roku. Wprowadzimy również krok po kroku prezentację logo i motto do naszych obiektów, fabryk i biur na całym świecie, a także do oznakowania sieci dealerów Massey Ferguson od 2022 roku.