Seria 7 TTV

NIEZAWODNOŚĆ, TRWAŁOŚĆ, EKONOMIA EKSPLOATACJI.
SERIA 7 TTV TO JAKOŚĆ KTÓRĄ MUSISZ POZNAĆ.

Modele Agrotron Serii 7TTV oferują najnowocześniejszy design, trwałość, jakość, wydajność, sprawność oraz komfort pracy operatora. Dysponują doskonałym wyposażeniem obejmującym wyjątkowo ekonomiczne i niezawodne silniki DEUTZ AG oraz wspaniałe przekładnie bezstopniowe ZF. 7ttvSeria 7TTV składa się z trzech jedynych w swoim rodzaju, niepowtarzalnych modeli ucieleśniających perfekcyjne połączenie zaawansowanej technologii z wyjątkowym wzornictwem opracowanym we współpracy z Giugiaro Design. Ciągnik może być wyposażony w nowoczesne oświetlenie LED gwarantujące dużą łatwość pracy, także w nocy.

 

 

 

 


SYSTEMY I ROZWIĄZANIA, KTÓRE RAZEM TWORZĄ NAJLEPSZY W TEJ KLASIE SILNIK.

Sercem nowej Serii 7TTV jest sześciocylindrowy silnik DEUTZ TCD 6.1 L06 4V (wszystkie wersje czterozaworowe z wtryskiwaczami umieszczonymi centralnie), generującym odpowiednio moc: 222 KM (163 kW) w modelu 7210TTV; 245 KM (180 kW) w modelu 7230TTV oraz 263 KM (194 kW) w modelu 7250TTV. Silniki Deutz w modelach Serii 7TTV oferują również funkcję „doładowania” Boost, zwiększającą moc o dodatkowe 27 KM. Dodatkowa moc jest dostępna podczas używania maszyn napędzanych wałem WOM oraz w transporcie drogowym. W trybie WOM dodatkowa moc dostępna jest powyżej prędkości 3 km/h, natomiast w trybie transportowym powyżej 30 km/h.seria-7-ttv-silnik Jest to nowoczesna jednostka napędowa wyposażona w układ dolotowy powietrza z turbosprężarką i Intercoolerem, zawór WasteGate oraz innowacyjny, wysoko-ciśnieniowy układ wtryskowy DCR – Deutz Common Rail. Najważniejszą cechą układów DCR jest wykorzystanie podwójnej pompy paliwowej smarowanej olejem silnikowym (nie paliwem jak w innych systemach). Rozwiązanie to zwiększa niezawodność układu, ponieważ smarowanie nie zależy od jakości paliwa. Zastosowanie podwójnej pompy eliminuje wahania ciśnienia w szynie Common Rail. Do oczyszczania spalin i spełnienia wymnogów normy emisji spalin Tier 4i wykorzystano technologię SCR z płynem AdBlue. Układ oczyszczania spalin umieszczony jest już po za silnikiem, dzięki czemu nie obciąża jednostki napędowej i nie zwiększa strat mocy. Modele Serii 7TTV zużywają nawet do 10% oleju napędowego mniej niż modele poprzedniej generacji o podobnych parametrach. Jest oszczędność, która pokrywa w zupełności koszt zakupu AdBlue, wymaganego do prawidłowego funkcjonowania układu SCR. Silniki modeli Serii 7TTV mogą pracować na paliwie zawierającym do 100% paliwa biodiesel. Jednakże zaangażowanie firmy DEUTZ-FAHR w ochronę środowiska nie ogranicza się wyłącznie do katalizatorów oraz paliwa i jest również reprezentowane w stosowaniu materiałów ekologicznych i biodegradowalnych na etapie produkcji.


SPRAWNE PRZEKAZYWANIE MOCY NA KOŁA CIĄGNIKA.

Modele Serii 7TTV wyposażono w innowacyjną przekładnię TTV S-Matic, produkowaną przez firmę ZF. Przekładnia przekazuje moc od silnika na koła ciągnika dwoma strumieniami. Zdecydowanie większa część mocy jest przenoszona mechanicznie za pośrednictwem przekładni planetarnych i sprzęgieł, natomiast pozostałą część  układ przenosi poprzez hydrostat czyli pompę i silnik hydrauliczny. Prędkość silnika hydraulicznego można zwiększać lub zmniejszać zmianą wydatku pompy hydraulicznej. Odbywa się to w sposób płynny, bez żadnych nagłych skoków czy szarpnięć towarzyszących zazwyczaj zmianie biegów w tradyzyjnej przekładni mechanicznej. Mechaniczne i hydrauliczne podzespoły przenoszące moc zostały połączone na wyjściu przekładni za pomocą przekładni planetarnej. Układ napędowy uzupełnia rewers elektrohydrauliczny Powershuttle z wielotarczowym sprzęgłem mokrym. Przekładnia modeli Serii 7TTV posiada dwa zakresy prędkości (transportowy i polowy do ciężkich prac) i oferuje możliwość wyboru spośród trzech różnych trybów pracy: tryb manualny, WOM i automatyczny.seria-7-ttv-naped W trybie manualnym prędkość obrotowa silnika sterowana jest dźwignią gazu ręcznego,a prędkość jazdy sterowana jest przez pedał przyspieszenia i joystick wielofunkcyjny. W tym trybie modele z przekładnią TTV jeżdżą jak ciągniki z przekładnią mechaniczną, ale płynność zmiany przełożeń jest porównywalna z przekładniami CVT. W trybie WOM prędkość obrotowa WOM utrzymywana jest na stałym poziomie niezależnie od prędkości jazdy ciągnika (którą operator może dowolnie zmieniać). tryb WOM pokonuje główne ograniczenia konwencjonalnych przekładni mechanicznych: prędkość obrotowa WOM będzie zawsze taka sama dla danej prędkości pojazdu, ponieważ jest ona zależna od obrotów silnika oraz nie ma możliwości zmiany prędkości obrotowej WOM przy danej prędkości silnika bez zmiany przełożenia. W trybie automatycznym elektroniczna jednostka automatycznie reguluje prędkość obrotową silnika w odniesieniu do obciążenia, w celu utrzymania stałej prędkości pojazdu. Oprócz możliwości wyboru jednego z trzech trybów pracy napędu, modele Serii 7TTV posiadają także trzy strategie pracy silnika: „Eco” zapewniająca najniższy poziom zużycia paliwa, „Power” zapewniająca maksymalną moc i obroty silnika oraz „Auto” i jest to ustawienie pośrednie pomiędzy dwoma wymienionymi strategiami.


PALETA PRĘDKOŚCI WOM.

Tylko najlepsze maszyny są dostatecznie dobre dla modeli Agrotron Serii 7TTV. Dotyczy to również WOM, który oferuje nadzwyczajną wszechstronność z trzema lub czterema prędkościami (540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO). Prędkość WOM wybierana jest elektrohydraulicznie za pomocą przycisku. Wałek uruchamiany jest w sposób modulowany, co zabezpiecza osprzęt i podzespoły ciągnik przed uszkodzeniem. Funkcja AutoWOM pozwala automatycznie uruchomić napęd wałka przy opuszczaniu ramion podnośnika i rozłączyć napęd WOM przy podnoszeniu ramion podnośnika. Przyciski aktywacji napędu wałków i funkcji AutoWOM umieszczono na podłokietniku. W standardzie oferowane są również przyciski sterowania WOM tylnym umieszczone na obu błotnikach tylnych kabiny ciągnika.  WOM przedni o prędkości obrotowej 1000 obr./min oferowany jest razem z podnośnikiem przednim. seria-7-ttv-wom


WYJĄTKOWY UKŁAD HYDRAULICZNY. MOCNY PODNOŚNIK.

Układ hydrauliczny modeli Serii 7TTV wyposażono w pompę Load Sensing o zmiennej wydajności do 120 l/min (lub opcjonalną pompę o wydajności 160 l/min). Ciągnik posiada także dodatkową pompę wspomagania ukłądu kierowniczego o wydajności wynoszacej 44 l/min. Wykorzystanie dedykowanej pompy układu kierowniczego pozwala na zapewnienie dużej łatwości kierowania w kazdych warunkach. Pompa o zmiennej wydajności Load Sensing reguluje w sposób ciągły wydatek oleju i dostarcza tylko taką jego ilość jaka jest aktualnie potrzebna. Rozwiazanie to pozwala ograniczyć straty mocy i zredukować zużycie paliwa. W standardowej konfiguracji wyposażenia ciągnik oferuje cztery sterowane elektrohydraulicznie obwody hydrauliki. Opcjonalnie, modele Serii 7TTV moga być wyposazone w maksymalnie siedem obwodów. Wszystkie obwody sterowane są proporcjonalnie. Wszystkie rozdzielacze oferują możliwość regulacji czasu i wydatku oleju. Nowa Seria 7TTV wyposażona jest w złącza hydrauliczne typu „push-pull”, które umożliwiają podłączanie i odłączanie przewodów hydraulicznych nawet pod ciśnieniem, oraz w dedykowane zbiorniczki do gromadzenia małych ilości oleju, które mogą wypłynąć z układu podczas podłączania przewodów. W przypadku konieczności wykorzystania bardzo wysokiego wydatku oleju, stosowane może być złącze Power-Beyond,  które łączy pompę ciągnika bezpośrednio z układem hydraulicznym maszyny, zapewniając bardziej wydajne i bezpieczniejsze przenoszenie mocy hydraulicznej.

seria-7-ttv-hydraulika

Podnośnik tylny posiada udźwig maksymalny (na zaczepach) wynoszący 10000 kg, a opcjonalny podnośnik przedni – 4500 kg. Podnośnik tylny wyposażony w układ elektronicznego sterowania EHR, który steruje ustawieniami pozycja/siła/mix, położeniem ramion, poślizgiem kół, szybkością ruchu ramion podnośnika i ogranicznikiem wysokości unoszenia ramion podnośnika. Pozostałe funkcje obsługiwane przez układ EHR to: szybkie zagłębianie w podłożu, tłumienie drgań podczas transportu maszyny na podnośniku, blokada podnośnika.


PEŁNE BEZPIECZEŃSTWO W KAŻDYCH WARUNKACH.

DEUTZ-FAHR Serii 7TTV został wyposażony w nowoczesne systemy bezpieczeństwa biernego i czynnego. Wszystkie modele Serii 7TTV wyposażono w układ hamulcowy PowerBrake zapewniający większą moc hamowania przy mniejszym nacisku na pedał hamulca. Układ hamulcowy wspomagany jest z wykorzystaniem oleju przekładniowego pod wysokim ciśnieniem. Ciągniki poruszające się z prędkością 60 km/h (zależnie od przepisów ruchu drogowego w wybranych krajach) wyposażane są układ hamulcowy z suchymi, zewnętrznymi tarczami hamulcowymi o dużej średnicy oraz zaciski – rozwiązanie stosowane w branży motoryzacyjnej.

seria-7-ttv-hamulce

Połowa siły hamowania przypada na oś przednią. Aby zwiększyć skuteczność działania ukłądu hamulcowego, w trakcie hamowania załączany jest automatycznie napęd na koła przedniej osi. EPB (Elektryczny Hamulec Postojowy) to także wyposażenie standardowe modeli Serii 7TTV. Na podłokietniku umieszczono duży przycisk sterowania hamulcem postojowym. EPB jest automatycznie zwalniany po wybraniu kierunku jazdy i wciśnięciu pedału gazu. Ze względów bezpieczeństwa hamulec postojowy ciągnika jest aktywowany automatycznie kiedy operator opuści fotel.


KOMFORT NAJWYŻSZEJ KLASY.

Kabina MaxiVision II zapewnia ogromną przestrzeń dla operatora. Wysokiej jakości materiały w nowej kolorystyce marki DEUTZ-FAHR zapewniają przyjemną atmosferę. Nowa panoramiczna przednia szyba przednia MaxiView oraz szyby boczne i uchylna szyba tylna o dużej powierzchni zapewniają operatorowi doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Kabinę wyposażono także w duży szklany szyberdach. Do sterowania funkcjami ciągnika operator może posłużyć się przyciskami, dźwigniami i przełącznikami na podłokietniku i prawej konsoli. Dodatkowo wszystkie funkcje sterowane są także poprzez menu iMonitora.

seria-7-ttv-kabina

Na słupku kabiny umieszczono dodatkowy wyświetlacz informacyjny z podstawowymi danymi na temat parametrów pracy ciągnika. Na słupku kabiny zamontowane panel WOLP do sterowania oświetleniem, który posiada przydatną funkcję pamięci ostatnio używanych reflektorów. Operator może dzięki temu przy użyciu głównego wyłącznika uruchamiać i wyłączać pakiet reflektorów. Panel zegarów regulowany jest razem z kołem kierownicy, dzięki temu każdy z operatorów może precyzyjnie dobrać pozycję za kierownicą do własnych potrzeb i wymagań. Przedział operatora odizolowano całkowicie od komory silnika. Pomiędzy szybą przednią i maską silnika jest wolna przestrzeń. Rozwiązanie to pozwoliło na zredukowanie poziomu hałasu we wnętrzu kabiny do 68 dB.


Pobierz broszurę PDF Deutz-Fahr Seria 7 TTV:

pdf-icon

Więcej szczegółów na oficjalnej stronie Deutz Fahr.

dfline